Gedegen onderzoek en een heldere strategie zorgt voor resultaat
Een veelvoorkomende vraag die klanten ons stellen is kun je ons een #1 plek in Google bezorgen? Hier verkopen wij altijd een: “nee”. Er zijn teveel externe factoren waardoor er geen garanties gegeven kunnen worden.
Als jij bij ons komt met de vraag om jouw website eens onder de loep te nemen gaan wij een zogeheten: website-audit doen. Wij gaan aan de hand van gedegen onderzoek, tools en onze eigen ervaring kijken waar de website van jouw bedrijf nu staat. Wij maken een zogeheten nulmeting zodat eventuele resultaten ook meetbaar worden.
Wij optimaliseren jouw website
Het optimaliseren van een website voor de zoekmachines heet ook wel zoekmachineoptimalisatie. Waarschijnlijk heb je de term SEO wel eens voorbij horen komen. SEO is de Engelse vertaling voor zoekmachineoptimalisatie, te weten: Search Engine Optimalisation.
Ons team van experts is gespecialiseerd in het bouwen en optimaliseren van websites. Wij werken met het CMS (Content Management Systeem) WordPress dat erg gebruiksvriendelijk is. Enkele werkzaamheden die wij voor jou kunnen uitvoeren staan hierna weergegeven.
SEO van de website
Optimaliseren van de teksten
Linkbuilding
Advies en tips om zelf SEO uit te voeren
Responsief webdesign
Een groeiend aantal bezoekers gebruikt hun mobiele telefoon om zaken te regelen. Van het inboeken van een afspraak met een mediator tot online boodschappen doen of bankzaken voor het aanvragen van een renovatielening alles kan via de mobiele telefoon.
Het hebben van een snelle en responsieve website is dus van groot belang voor jouw bedrijf. Wij zorgen ervoor dat de website op elk scherm (desktop, mobiel, tablet en overige schermen) optimaal presteert. Zo krijgt de bezoeker altijd de beste gebruikerservaring, iets wat de grootste zoekmachine Google beloont met hogere posities.
We optimaliseren de laadtijd
We optimaliseren de afbeeldingen
We kijken naar de CSS, JS en meer…
Optimaliseren de gebruikerservaring
Meer conversies is meer omzet
Een website zonder bezoekers is als een kindercoach zonder kinderen, nutteloos. Waar de website in den beginne als verlengstuk van het visitekaartje werd gemaakt, is het nu een online omgeving waar jouw potentiƫle klanten jouw bedrijf beter kunnen leren kennen.
Het is de aangewezen plek om te laten zien welke diensten en/of dienstverlening jij in huis hebt en waarin jij onderscheidend bent van anderen in jouw vakgebied. Jij kan een bibliotheek aan artikelen kwijt op jouw website waarin jij vertelt over tips, tricks, trends en ontwikkelingen. Hoe meer bezoekers jij op jouw website krijgt hoe meer potentiƫle omzet jij kan gaan draaien. Het optimaliseren van jouw website is best een investering waard lijkt ons zo.
Conversieoptimalisatie
Heatmap die gebruiker inzicht geeft
De juiste analytische tools installeren
Realistisch en transparante resultaten